SpoedieZ

SpoedieZ

vrijdag 27 januari 2012

For free!



Deze Karlanda bank, een oudje van Ikea, heb ik ooit -gratis en voor niets!- via Marktplaats kunnen bemachtigen.
Met een op maat gemaakte hoes, van het Zweedse bedrijf Save my Sofa, was de bank weer als nieuw.
De geschiedenis gaat zich als het ware herhalen, want vandaag krijgen we weer een gratis bank!
En wel van m'n lieve vriendin K.
Zomaar!
We moeten er wel even voor naar het midden van het land (wij wonen in het hoge noorden), maar dat hebben we er uiteraard wel voor over.
Ook deze is er één van Ikea. 
En ik geloof dat ze die inmiddels ook niet meer verkopen...
Dus ik ben maar wat blij dat we 'm kunnen krijgen, aangezien ik deze in eerste instantie op het oog had, voordat de Karlanda in m'n bezit kwam.
Een hoekbank met handige bijzettafeltjes er aan vast.
Dus nog een paar uurtjes en dan zitten we hier lekker op te chillen met onze billen. :)
Thanks, K.!

13 opmerkingen:

  1. Oh dat is een hele fijne bank!!
    Ik heb hem ook heel lang gehad!!
    De hoes heeft al alle kleuren gehad hihi.
    Ziet er mooi uit bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, onze Karlanda heeft ook al meerdere kleuren gehad, voordat ik een nieuwe hoes bestelde. Erg fijn dat dat mogelijk is, hou erg van afwisseling ;)

      Verwijderen
  2. Mooi! Al vind ik de Karlanda ook gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik kan 'm dan ook niet weg doen... de Karlanda krijgt een plekje ergens anders in huis :)

      Verwijderen
  3. Hallo Spoedie, je kent me wellicht niet, maar ben via Greta van Van Binnen bij jou beland. Je had haar een award gegeven.
    Ben wezen neuzen op je blog en ik moet zeggen: het ziet er gezellig uit! Anders dan die van mij, maar minstens zo mooi!
    Ik ga je volgen hoor!

    Groetjes, Marjolijn (http://www.thestyleofmissm.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjolijn,
      Bedankt!
      Ik ga ook even een kijkje op jouw blog nemen :)
      Groetjes Soraya (aka Spoedie ;P)

      Verwijderen
  4. Ik volg al veel leuke blogs maar via Greta van Van Binnen kwam ik op dit van jou. Ik heb je meteen toegevoegd bij al mijn andere leuke interieur blogs.
    Wat heb je je huis gaaf ingericht. Mocht je het leuk vinden dan kan je ze als inspiratie op mijn site plaatsen www.interieurinspiratie.nl Op mijn site kunnen mensen door middel van binnen te kijken bij andere inspiratie opdoen. Natuurlijk mag je je prachtige blog in de tekst neerzetten.
    Succes ook met je laatste loodjes. Je babykamer is in ieder geval al prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, wat gaaf zeg, ik heb je site bekeken en daar wil ik wel op staan ;)
      Bedankt!!

      Verwijderen
  5. Wat leuk! Lief van je vriendin ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, echt te gek van 'r dat ze zo'n mooie grote bank zomaar weggeeft!
      Een hele lieve vriendin :)

      Verwijderen
  6. Hoi!! Ben ook lid geworden van jouw blog, gave inrichting in jullie huis! Echt leuk! Wat ontzettend lief dat jullie een bank hebben gekregen! Heb ook even de foto's van de babykamer gezien! Mooi hoor! Heel veel succes met de laatste loodjes! Groetjes Annelies!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annelies, bedankt voor alle complimenten, erg leuk om te lezen :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...