SpoedieZ

SpoedieZ

donderdag 2 februari 2012

Voor dag en dauw...

... stond ik rijstepap klaar te maken voor mezelf.
Ruim 8 maanden zwanger en nog steeds misselijk... niet leuk.
Moest mezelf even verwennen en dat lukt goed met rijstepap.
Daar kun je me echt voor wakker maken :P
Dit kostje was altijd mijn lievelingsmaaltijd toen ik een kind was. 
M'n moeder werd altijd gek als ze vroeg: "Wat zullen we vanavond eten?" en m'n broertje en ik daarop steevast riepen: "Rijstepap!!"
"Dat is geen maaltijd" kregen we dan te horen.
Maar mooi dat we 't te eten kregen.
Dan aten we tenminste ons bord leeg :)


Je zou denken dat zo'n dikke drab pap te zwaar op de maag zou liggen...
Maar nee, na een bordje pap met veel boter, kaneel en suiker voelde ik me pas weer goed!

1 opmerking:

  1. Oh, geweldig dat je je daarna stukken beter voelt!
    Vervelend zeg dat je na al die tijd nog steeds misselijk bent.
    Nog even...!

    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...