SpoedieZ

SpoedieZ

woensdag 20 juni 2012

Ik doe mee!


Kennen jullie Lisanne's blog al? Ik zou een kijkje nemen als ik jou was. Niet alleen is haar blog erg inspirerend, maar organiseert zij ook een leuke give away. Daar doe ik graag aan mee en ik hoop dat ik straks de eigenaar ben van zo'n mooie houten kapstok!

Deze give away herinnert me aan mijn plan om er ook weer één te organiseren. Weten jullie het nog? Ik was het niet vergeten, maar eerlijk gezegd kom ik tijd tekort om te bloggen, laat staan om iets te organiseren. Slik. Vergeef me!

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk he die haken ;-) super die giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mij betreft, hoef je echt geen sorry ofzo te zeggen hoor! Je moet gewoon bloggen als je ZIN hebt.. en als je TIJD hebt.. en als je het 'gewoon' leuk vind... En ach, als er even niet van komt.. is herkenbaar hoor!!
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...