SpoedieZ

SpoedieZ

zondag 11 november 2012

Weekend



Gisteren heb ik dus even een kijkje genomen bij Coral Inspiration, dat precies 1 jaar bestaat. Vriendin Coral had de zaak feestelijk versierd en had lekker veel aanloop. Gelukkig had ze tussendoor ook nog even tijd om met mij bij te kletsen, onder het genot van een lekkere kop thee, dat ze overigens ook verkoopt. Ooit gehoord van een theebuideltje dat, zodra ie in een theepot met heet water zit, in een mooie bloem verandert? Heel apart. Maar stom dat ik daar geen foto van heb gemaakt...


Vandaag begon met een luie ochtend. Afgelopen nacht had baby Joa nogal wat aandacht nodig, dus waren we vanochtend best brak. Lekker na het ontbijt teruggekropen in bed, om nog even te ontspannen met de nieuwste woonmagazines en een slaapje.


Nu draait paps gezellig wat plaatjes en zijn de kids aan het Wii-en. Nou ja, de oudste dan, de jongste kijkt gezellig toe. Straks nog even de deur uit, denk ik. De zon schijnt, heerlijk weertje voor een wandeling!




7 opmerkingen:

  1. Hahaha, über cute hoe Joaquin er naast zit met die kleine voetjes, hihi.. Hele fijne zondag samen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt al een heerlijk relaxte zondag! Lekker genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn de allerfijnste zondagen! :) Ik had het al bij een ouder blogje gevraagd maar ik vind je salontafel zo mooi. Waar heb je die gekocht, als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Elke,
      Als het goed is heb je inmiddels mail van me terug gehad?

      Verwijderen
    2. Ik denk dat er iets mis is gegaan. Ik had mijn vorige reactie bij het blogje gepost waarin je vertelde dat jullie de buikgriep hadden maar ik geloof niet dat ik mijn emailadres daar had achtergelaten omdat ik voor het account naam met URL had gekozen omdat ik geen ander account heb. Wil je het me nogmaals vertellen? :) Als je het liever per mail doet, ook prima maar ik vind het niet zo prettig om mijn emailadres hier zo neer te zetten. Is er dan wellicht een adres waarop ik jou een mailtje mag sturen? BVD!

      Verwijderen
    3. Oh, dat geeft niet hoor, ik kan het ook gewoon hier vermelden. Maar omdat ik de emailtjes via mijn blackberry las, beantwoordde ik ze direkt vanaf hotmail i.p.v. via blogspot. Had niet in de gaten dat het niet lukte, had geen foutmelding o.i.d.
      De tafel heb ik spotgoedkoop via Marktplaats gekocht, voor 2 tientjes geloof ik... Ik zocht iets wat leek op wat je vaak in Vt wonen ziet staan, maar dan low budget. Dus ging ik gewoon op zoek naar een ronde eikenhouten tafel. Die zie je meestal nog bij oudjes thuis staan, in zo'n foute kleur, weet je wel ;) Ik heb er 3 lagen zijdeglans witte lakverf over heen gedaan en voilà, hij lijkt precies zo'n Vtwonen-tafel :D
      Ik hoop voor je dat je ook zoiets kunt scoren voor een prikkie. Ik heb de mijne al een aantal jaar, toen stond Marktplaats er nog vol mee.. misschien intussen niet meer...??
      Succes!

      Verwijderen
  4. Ik weet precies welke tafel je bedoeld. Hij ziet er nu geweldig uit! Lijkt zo uit een of andere winkel te komen en inderdaad a la VT Wonen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...